אופירה תם
רכזת שכבה, רכזת אזרחות ומורה לאזרחות
מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי להיות מורה. בילדותי קנו לי הורי לוח וגירים ונהגתי ללמד את כל הילדים בשכונה.
אני אוהבת את ההוראה ורואה במקצוע זה שליחות.
מאד שמחה ללמד אזרחות- מקצוע אקטואלי ורלוונטי לחיים שלנו כאזרחי העולם בכלל וכאזרחי מדינת ישראל בפרט.
פיני שמילוביץ
מחנך ומורה לאזרחות ומזרח תיכון
בעל עבר מקצועי עשיר בשירות הביטחון.
אהבה לתלמידים ולחומר הנלמד.
רננה דויטש
מחנכת ומורה לאזרחות ופסיכולוגיה.
גדלתי בבית עם אמא מורה וכל חיי ידעתי מה אני לא רוצה להיות, אבל זה כנראה היה חזק ממני…
הרגשתי שהמקצוע בחר בי, ומאז אני מברכת בכל בוקר על השינוי שעשיתי ועל הדרך שבחרתי.
אני גאה להגיד שאני מורה ומחנכת.
הילית ברק
מורה להיסטוריה ואזרחות
אוהבת היסטוריה עוד מימי התיכון ואף למדתי היסטוריה כללית באוניברסיטת תל אביב.
משלבת את העבר וההווה כמורה. אוהבת להכיר, ללמוד וללמד את העבר מצד אחד, ומצד שני את ההווה,
כלומר- מעורבות אזרחית במציאות היום יומית במדינה, ערכי היסוד של הדמוקרטיה והמדינה יהודית שלנו.
נהנית לחנך תלמידים, ללמד דברים חדשים ולגרום להם לחשוב, לשתף ולהשכיל.
שחר גפן
מחנכת, רכזת מעורבות חברתית שכבת יב ומורה לאזרחות.
בחרתי להיות מורה משום שרציתי להשאיר חותם בעולם.
אני סקרנית ודעתנית ונהנית להחדיר בתלמידי את חדוות הלמידה בעזרת שיעורים שונים ומקוריים.
בחרתי באזרחות מכיוון שזהו מקצוע הדורש מתלמידי לשאול את עצמם מהי החברה שבה הם שואפים לחיות,
ומהם הערכים והזכויות שעלינו להלחם ולשמור עליהם.
ארז יצחקי
מורה לאזרחות במקביל לעבודתי כעורך-דין וכמנחה של הקורסים "דיני חוזים" ו- "דיני עבודה"
במחלקה לכלכלה וניהול באוניברסיטה הפתוחה.
ניהלתי את הקליניקה לסיוע משפטי אזרחי בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן והדרכתי סטודנטים למשפטים-
במסגרת ההכשרה המעשית שלהם (הפרקטיקום) במתן סיוע משפטי לנזקקים לשם מימוש זכויותיהם.
הפעילות בקליניקה המשפטית הינה פעילות משפטית, חברתית וחינוכית
אשר הייתה הבסיס לשאיפתי ללמד בני נוער אזרחות המבוססת על מימוש זכויות וכיבוד חובות כבני אדם וכאזרחי המדינה,
תוך מתן דגש על כך שאזרחות זה לא רק חומר למבחן, אלא בראש ובראשונה חומר לחיים
מירב טלישבסקי
יועצת שכבת יא, מורה לאזרחות והיסטוריה