ברוכים הבאים לבית חינוך

שש שנתי בן גוריון

בית למנהיגות ומצויינות

 "פתח תקוה עיר המיומנויות של המאה ה- 21"-

קידום תהליכי למידה משמעותיים אשר מקדמים מיומנויות ותפקודי לומד הנדרשים במאה ה-21 על מנת שבוגרי מערכת החינוך בפ"ת ירכשו כלים להתמודדות עם דרישות המאה ה-21 ויוכלו להשתלב באופן מיטבי בשוק העבודה.

במסגרת המיזם הוקמו במערכת החינוך העל יסודית בעיר כ-20 צוותי מו"פ אשר מפתחים סדרת קורסים  מקיפה המאופיינת בחוויות למידה המקדמות את מיומנויות המאה ה-21. 

"פתח תקוה עיר המיומנויות של המאה ה- 21" היא תוצר משותף של צוותי המו"פ בפ"ת אשר לומדים ומלמדים בעולם דינמי ומשתנה ומעצבים מערכת חינוך אשר משנה פרדיגמה ועוברת מראייה דיסציפלינרית לראייה תפקודית.

במסגרת ההשתלמות העירונית -הבית ספרית נבחר צוות מורים של מחנכות ,מורים מתחומי דעת שונים מנהלת, סגנית היה עלינו לחשוב על נושא שאנו רוצים לקדם בו תהליכי למידה משמעותיים אשר מקדמים מיומנויות ותפקודי לומד הנדרשים במאה ה-21  ,הנושא שנבחר הוא רענון עבודת השורשים הנלמדת בשכבה ז' .התוכנית עונה על הצורך להתאים את עבודת השורשים המסורתית לרוח הזמן, ומטרתה: פיתוח יחידת למידה עדכנית ורלוונטית ללומד ברוח תפקודי הלומד במאה 21 , בדגש על מכוונות עצמית של הלומד תוך שילוב אמצעים דיגיטאליים  חדשניים.

קישורים בתוך הפרויקט    

ז'2- מנהיגות ומחשבים

 

ז'3- מנהיגות עתודה מדעית

ז'4- מנהיגות פוליטיקה משפט וכלכלה

הגדרות כלליות כניסה למערכת